Marketing internetowy

Landing & CTA

Promocja w social media i wdrożenie kampanii content marketingu to pierwsze kroki do zwiększenia sprzedaży. W osiągnięciu jeszcze większego sukcesu sprzedażowego pomaga odpowiednia konfiguracja landingpage i przycisków call to action rozmieszczonych na podstronach.

Dzięki współpracy z landingi.pl jesteśmy w stanie zaoferować kompleksową obsługę również w tym zakresie.

landing_page_7

Nasi eksperci są w stanie zaprojektować oraz wdrożyć unikalny landing page, którego głównym zadaniem będzie zwiększenie zainteresowania ofertą Twojej firmy.

Niezależnie od tego czy chcesz:

  • zwiększyć sprzedaż swoich produktów lub usług
  • dystrybuować darmowe materiały edukacyjne
  • pozyskiwać nowe maile lub numery telefonów klientów
  • zwiększyć zainteresowanie ofertą specjalną
  • zwiększyć świadomość marki wśród osób nieznających jej

Landingi są rozwiązaniem dla Ciebie! Indywidualnie zaprojektowany i zbudowany landing page tworzymy zgodnie z najnowszymi zasadami sztuki marketingowej budując go tak by jak największa ilość odwiedzających zdecydowała się na skorzystanie z oferty i pozostawienie w zamian swoich danych kontaktowych.

Landing page to mała strona www nie mająca żadnych odnośników poza formularzami kontaktowymi. Strona taka zawiera informacje na temat Twojej oferty, treść sprzedażową oraz system przycisków CTA (call to action) mających sprawić by jak najwięcej odwiedzających tę małą maszynkę do konwertowania zdecydowało się wejść w interakcję z Twoja firmą.

Landing pages w połączeniu z reklamami facebookowymi oraz Ad Words są niezawodną bronią w walce z konkurencją. A schemat ich działania można opisać w 5 punktach:

  1. Użytkownik trafia na reklamę wyświetlaną na Facebooku lub w sieci reklamowej Google
  2. Następnie klika w reklamę, która przekierowuje go na landing page
  3. Kolejnym krokiem jest zapoznanie się przez odbiorcę z treścią oferty zamieszczonej na stronie landing page
  4. Klient decyduje się na skorzystanie z oferty i wypełnia formularz kontaktowy lub klika odpowiedni przycisk CTA
  5. Jeśli użytkownik zatrzymuje się tuż przed wypełnieniem formularza lub kliknięciem przycisku to…nic straconego! Nasze profesjonalnie skonfigurowane systemy remarketingowe śledzą jego poczynania i jak najszybciej wyświetlają mu reklamę zachęcającą do złożenia kolejnej wizyty na landing page

Dla jakich firm idealne są systemy landing pages?

Z systemów landing pages mogą korzystać wszystkie branże jednak z doświadczenia wiemy, że działania takie najlepiej sprawdzają się w branżach:

  • finansowej
  • ubezpieczeniowej
  • motoryzacyjnej
  • deweloperskiej i nieruchomości
  • modowej
  • turystycznej i hotelarskiej

Responsywne strony internetowe oraz hybrydowe aplikacje mobilne

Najlepsze wrażenia z oglądania naszej strony gwarantuje maksymalne powiększenie okna przeglądarki.