Marketing internetowy

Reklama internetowa

Powoli kończą się czasy, w których zamawianie reklamy oznaczało długie negocjacje z domami medialnymi, a ocena ewentualnego powodzenia kampanii opierała się tylko danych dostarczanych przez sprzedawcę powierzchni reklamowej. Narzędzia dostarczone przez Facebooka i Google sprawiają, że nawet najmniejsze firmy oraz instytucje są w stanie przeprowadzić profesjonalne kampanie reklamowe bez ponoszenia gigantycznych kosztów.

Facebook Ads

facebook Facebook to w tej chwili nie tylko najpopularniejszy portal społecznościowy świata, ale też największy na globie sprzedawca przestrzeni reklamowej. Narzędzia dostarczane przez serwis Marka Zuckerberga pozwalają na perfekcyjne targetowanie przekazu, bieżącą optymalizację kosztów oraz stały monitoring wyników. Wciąż powiększająca się liczba opcji sprawia, że Facebook Ads są w tej chwili narzędziem bezkonkurencyjnym. Zajmujemy się  konfiguracją i optymalizacją kampanii reklamowych na Facebooku. Realizujemy kampanie rozliczane w systemie CPC lub CPM, jak również takie oparte na modelu multi product ads.
  remarketing   Remarketing   Konwersja to jedni z najpopularniejszych haseł współczesnego marketingu. Narzędzia reklamowe oferowane przez Facebooka sprawiły, że dotarcie do osób, które odwiedzały już stronę zamawiającego, poszukiwały na niej konkretnych informacji lub przerwały proces zakupowy jest prostsze niż kiedykolwiek. Hyperdata zajmuje się też planowaniem i wdrażaniem akcji remarketingowych na Facebooku.
 odbiorcy   Grupy podobnych odbiorców   Dzięki gigantycznej ilości danych jakie Facebook gromadzi na temat swoich odbiorców marketingowcy na całym świecie po raz pierwszy w historii dostali do rąk narzędzie pozwalające na bardzo dokładne tworzenie grup docelowych oraz ocenienie zasięgu przekazu reklamowego. Na podstawie danych dostarczonych przez zamawiającego jesteśmy w stanie stworzyć tak zwane „grupy podobnych odbiorców”, których profil będzie jak najbardziej podobny do profilu dotychczasowych klientów firmy. Z kolei dzięki narzędziu Audience Insights potrafimy przeanalizować i dokładnie dobrać grupę docelową na podstawie informacji przekazanych przez zamawiającego. Wszystkie wymienione rodzaje akcji reklamowych jesteśmy w stanie zrealizować również w serwisie Instagram.

Google Adwords

google Reklama w największej wyszukiwarce świata to drugie obok Facebook Ads najpopularniejsze narzędzie reklamowe XXI wieku. Google Ad Words to zarówno boksy reklamowe, które pojawiają się nawet na mniej popularnych stronach internetowych, ale też promowanie pozycji w wynikach wyszukiwania, które wspiera codzienne prace pozycjonujące. Poza konfiguracją i optymalizacją kampanii Google Adwords oferujemy też doradztwo w zakresie zakupu przestrzeni reklamowej w tym systemie.

Responsywne strony internetowe oraz hybrydowe aplikacje mobilne

Najlepsze wrażenia z oglądania naszej strony gwarantuje maksymalne powiększenie okna przeglądarki.